luni, 8 aprilie 2013

Cum să ai un domeniu de încredere?

În prezent, în lumea afacerilor, încrederea este câștigată prin îndeplinirea permanentă a promisiunilor față de mulțimea de clienți, furnizori, angajați și colegi. Cu alte cuvinte se poate spune că încrederea este definită ca ” A avea credință în alții și a-i crede”.

Dacă o persoană importantă, nu reușește să iși tină promisiunea, încrederea în el se pierde și această informație este răspândită și altora. Integritatea și autoritatea apare la cei care constant câștigă încrederea comunității în care se află. Ca rezultat se obține succes financiar și creșterea popularității brand-ului.

Aproximativ 25% din algoritmul de clasare a rezultatelor a lui Google sunt reprezentate de nivelul de încredere și autoritate a domeniului gazdă.

Informația de înregistrare referitoare la istoria domeniului este utilizată ca o resursă primară de date. Mai multă încredere poate fi oferită unei înregistrări publice decât unei înregistrări private. Informațiile găzduite, integritatea datelor, securitatea acestora, la fel vorbesc despre gradul de credibilitate a unui domeniu gazdă.

Dacă se colectează date despre utilizatori într-un formular, este foarte important să fie bine descrisă o politică de confidențialitate și forma de transfer de date să fie sigură. Utilizatorul trebuie să fie informat care date și cum vor fi folosite. Datele despre click-through și alte date primite de la utilzatori, de asemenea, pot fi luate în calcul.

De asemenea, este foarte importantă și vârsta domeniului. Alegerea unui serviciu de găzduire cu o reputație bună este critică, deci, este de dorit să fie evitată mutarea site-ului pe un alt domeniu deoarece și longevitatea legăturii cu serviciul de găzduire joacă un rol critic în căpătarea încrederii. 

Cei care au link-uri spre site-ul precautat, au un impact enorm asupra nivelului de încredere a domeniului dat. TrustRank este un termen introdus pe parcursul unui studiu în cadrul Universității Stamford care presupune o metodă de analizare a link-urilor pe un site destinat să separe paginile utile de spam. Paginile de spam sunt deseori create pentru a induce în eroare motoarele de căutare pentru a căpăta un reiting cât mai mare. Achiziționarea link-urilor spam de la o sursă cu reputație rea va influența negativ acordarea punctajului pentru încrederea domeniului.

Calcularea autorității utilizează un alt set de metrici ce țin de calitatea și structura link-urilor inbound, outbound și de navigare. Iată aici sunt unele instrumente disponibile pentru analizarea popularității link-urilor. Acestea sunt foarte utile pentru webmasterii începători.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu