marți, 5 martie 2013

Componentele algoritmului de poziționare a rezultatelor a lui Google

Google este un motor de căutare cu un algoritm pe poziționare a rezultatelor foarte complex. Toată lumea tinde ca site-ul lor să ajungă în topul listei cu rezultate și toți spun că știu cum să facă acest lucru cu toate că Google își ține în secret algoritmul.

Foarte puține organizații reușesc să cunoască adevărul, însă Google în scurt timp își schimbă algoritmul. Această acțiune este necesară pentru ca utilizatorul să primească rezultate mai calitative și pentru a împiedica utilizarea tehnicilor de păcăleală.

Și totuși, care sunt principalele componente pe care se bazează algoritmul motorului de căutare Google pentru poziționarea rezultatelor? Mai jos vor fi enumerate aceste componente în ordinea importanței lor:

    Componentele algoritmului de pozitionare a rezultatelor a lui Google
  1. 23.87% - Încrederea / Autoritatea domenului gazdă
  2. 22.33% - Popularitatea link-urilor de pe pagină
  3. 20.26% - Textul ancoră a lin-urilor din exterior către pagina dată
  4. 15.04% - Utilizarea cuvintelor cheie pe pagină
  5. 6.91% - Date statistice despre înregistrarea domenului (reputație)
  6. 6.29% - Traficul și click-through data
  7. 5.30% - Popularitatea pe rețelele de socializare (Facebook, Twitter, LinkedIn, etc.)


       În următoarele postări voi descrie detaliat fiecare componentă. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu